Nikola Kowalczykowska

Zestaw ćwiczeń domowych 27.03.2020

-maszerujemy , wspinamy się na palce , następnie chodzimy na piętach (zamiana palce -pięty co 20 sekund)

-zwiajnie chusty obiema stopami

-leżymy na plecach , wkładamy piłkę między kolana , unosmy obie nogi w górę i w dół (powtarzamy 10 razy)

-tor przeszkód , plecy wyprostowane , chodzimy po wstążce stawiając stopę za stopą

-bicie brawa stopami

Zestaw ćwiczeń domowych 03.03.2020

-zdejmowanie skarpetek stopami , bez pomocy rąk (jedna stopa jest goła)

-malowanie stopami siedząc na krześle (flamaster między 1 a 2 palcem)

-siedzimy na podłodze, plecy wyprostowane, chwytamy stopą zabawkę i wrzucamy do pojemnika , następnie zmieniamy stopę (przygotuj kilka maskotek i pudełko)

-podrzucanie woreczka z grochem stopą (zamiast woreczka może być miękka piłeczka)

-rowerek z woreczkiem w stopie (woreczek raz w jednej, raz w drugiej stopie)

Jakub Choróbczyk

Zestaw ćwiczeń domowych 27.03.2020

-zdejmowanie skarpetek stopami , bez pomocy rąk (jedna stopa jest goła)

-malowanie stopami siedząc na krześle (flamaster między 1 a 2 palcem)

-siedzimy na podłodze, plecy wyprostowane, chwytamy stopą zabawkę i wrzucamy do

pojemnika , następnie zmieniamy stopę (przygotuj kilka maskotek i pudełko)

-podrzucanie woreczka z grochem stopą (zamiast woreczka może być miękka piłeczka)

-rowerek z woreczkiem w stopie (woreczek raz w jednej, raz w drugiej stopie)

Zestaw ćwiczeń domowych 03.03.2020

-maszerujemy , wspinamy się na palce , następnie chodzimy na piętach (zamiana palce -pięty co 20 sekund)

-zwiajnie chusty obiema stopami

-leżymy na plecach , wkładamy piłkę między kolana , unosmy obie nogi w górę i w dół (powtarzamy 10 razy)

-tor przeszkód , plecy wyprostowane , chodzimy po wstążce stawiając stopę za stopą

-bicie brawa stopami

Ewa Sobieraj

Zestaw ćwiczeń domowych 27.03.2020

-wymachy ramion w tył i w przód, plecy wyprostowane (raz duże a raz małe kółka), najpierw do przodu , następnie do tyłu

-zdejmowanie skarpetek stopami , bez pomocy rąk (jedna stopa jest goła)

-malowanie stopami siedząc na krześle (flamaster między 1 a 2 palcem)

-siedzimy na podłodze, chwytamy stopą zabawkę i wrzucamy do pojemnika , następnie zmieniamy stopę (przygotuj kilka maskotek i pudełko)

-siedzimy na krześle przy stole, dmuchamy w piłeczkę ping-pongową

Zestaw ćwiczeń domowych 03.03.2020

-maszerujemy , wspinamy się na palce , następnie chodzimy na piętach (zamiana palce - pięty co 20 sekund)

-zwiajnie chusty obiema stopami

-maszerujemy z woreczkiem na głowie , wdech i wydech

-tor przeszkód , plecy wyprostowane , chodzimy po wstążce stawiając stopę za stopą

-bicie brawa stopami

Wiktoria Kotus

Zestaw ćwiczeń domowych 27.03.2020

-maszerujemy po sznurku (wstążce) stawiając stopę za stopą , plecy wyprostowane

-maszerujemy w miejscu, robimy przysiady, podskoki obiema nogami , następnie raz na

jednej raz na drugiej nodze

-wymachy ramion w tył i w przód, plecy wyprostowane (raz duże a raz małe kółka)

-leżymy na podłodze, naprzemiennie przyciągamy kolana do brzucha

-siad na krześle, plecy pochylone do przodu, ręce swobodnie zwisają, następnie wyprost

tułowia i uniesienie rąk  w górę

Zestaw ćwiczeń domowych 03.03.2020

-maszerujemy , wspinamy się na palce , następnie chodzimy na piętach (zamiana palce - pięty co 20 sekund)

-podrzucanie woreczka z grochem raz jedną, raz drugą stopą

-leżymy na plecach , wkładamy piłkę między kolana , unosmy obie nogi w górę i w dół (powtarzamy 10 razy)

-tor przeszkód , plecy wyprostowane , chodzimy po wstążce stawiając stopę za stopą i podosimy zabawki ułożone wzdłuż wstążki

-bicie brawa stopami

Maria Kubicka

Zestaw ćwiczeń domowych 27.03.2020

-maszerujemy , wspinamy się na palce , następnie chodzimy na piętach (zamiana palce - pięty co 20 sekund)

-podrzucanie woreczka z grochem raz jedną, raz drugą stopą

-leżymy na plecach , wkładamy piłkę między kolana , unosmy obie nogi w górę i w dół (powtarzamy 10 razy)

-tor przeszkód , plecy wyprostowane , chodzimy po wstążce stawiając stopę za stopą i podosimy zabawki ułożone wzdłuż wstążki

-bicie brawa stopami

Zestaw ćwiczeń domowych 03.03.2020

-maszerujemy po sznurku (wstążce) stawiając stopę za stopą , plecy wyprostowane

-maszerujemy w miejscu, robimy przysiady, podskoki obiema nogami , następnie raz na jednej raz na drugiej nodze

-wymachy ramion w tył i w przód, plecy wyprostowane (raz duże a raz małe kółka)

-leżymy na podłodze, naprzemiennie przyciągamy kolana do brzucha

-siad na krześle, plecy pochylone do przodu, ręce swobodnie zwisają, następnie wyprost tułowia i uniesienie rąk  w górę